Att utvärdera anställdas prestation

Ämnena inkluderar: prestationsledning, uppsägning av anställda, med mera.

Alla guider

Fem sätt att öka produktiviteten hos dina anställda

Får du ibland känslan av att dina anställda inte är lika produktiva som de borde? Då är du är inte ensam. För det finns många företagsledare som har svårt att få ut det bästa och mesta av sina team. Vi har hittat lösningen på problemet.

Åtta steg för att få varje nyanställd att räknas

Varje nyanställning räknas, speciellt i mindre företag, och ännu mer i en vikande ekonomi. Dessa åtta steg kan hjälpa dig att påskynda produktiviteten hos dina nyanställda och även i din rekryteringsprocess.

Hur hanterar jag en anställds provanställning?

För att ge din nya medarbetare den bästa chansen att klara sin provanställning finns det några saker du bör göra.

Hur ska jag utvärdera anställda?

Alltför många chefer tycker att en anställd som gör sitt arbete har gjort tillräckligt för att berättiga deras existens och att utvärderingar bara är slöseri med tid. Görs det dåligt, så kan det vara så att de har rätt!