Monster

Custom Social Job Ads

Till skillnad från våra Standard Social Job Ads, som driver trafik till en annons per inlägg, är Monsters Custom Social Job Ads perfekta om du vill ha lite mer kontroll över inläggets utformning.

De säljs efter kostnad per klick och hjälper dig bredda din räckvidd när du behöver marknadsföra en platsannons, jobbmässa, ett rekryteringsevent, din karriärsida – eller ditt arbetsgivarvarumärke.

Fördelar med Custom Social Job Ads

  • Målinriktade
    Rikta dig till kvalificerade kandidater på Facebook, Instagram och Twitter.

  • Bättre räckvidd
    Uppnå ett specifikt antal klick på en länk som du väljer.

  • Flexibla kördatum
    Du väljer själv start- och slutdatum.

  • Fullt anpassningsbar
    Alla delar i inlägget på sociala medier kan skräddarsys, inklusive bild, video, text, och vart du vill driva trafik.

Låt oss gå igenom delarna:

Med Custom Social Job Ads kan du fritt välja hur ditt inlägg ska utformas:

1. Sociala medier-konto: Publicera inläggen direkt via ditt företagskonto eller via Monsters konto.

2. Engagerande beskrivning: Skriv din egna text för att fånga kandidaternas uppmärksamhet

3. Bild/video: Förse oss med egna bilder eller videor (godkända av ditt företag) eller använd Monsters bildgalleri. 

4. Rubrik: Skriv en egen rubrik för att väcka intresse och uppnå klick

5. Uppmaning: Välj vilken typ av uppmaning du vill använda och vart du vill skicka trafiken.

Skicka in nedan information till oss så sköter vi resten – från skapande av inlägg till optimering under pågående kampanj och rapportering. 

Vi rekommenderar att inläggen går ut via ert företags sociala medier-konton.

Du behöver auktorisera ert konto för att kunna göra detta. När ditt företagskonto är kopplat syns er logga i inlägget och kandidater kan klicka sig vidare från inlägget till ert konto.

 

Det går också bra att skicka ut dina inlägg via Monsters sociala medier-konton.

Observera: Din Custom Social Job Ad-kampanj kommer att gå ut på Facebook, Instagram och Twitter. Du har dock möjligheten att välja att köra kampanjen på enbart Facebook eller enbart Twitter.